Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 17 mai 2015

ma maturizez

sunt un adult incepator, mi-am dat seama. sunt ca un pui de pasare care se clatina pe picioare si pare beat, dar chel si in forma de om adult. ma agit fara succes sa-mi cumpar electrocasnice, aproape am energie electrica in apartament si sunt la un pas de a incheia contract cu atotputernicul furnizor de gaze (har har) naturale.

am decis sa fiu adult si in viata personala. am fcut curat, merg la psiholog sa-mi identific rahaturile, chestii... incerc sa renunt la alcool.

dar tocmai am realizat ce imi doresc. pentru prima data visez la mine - baba alaturi de un mos pe care sa il cunosc asa de bine si sa ma enerveze, eu sa-l enervez si sa ne intelegem, sa ne certam ca surzii, sa ne impacam ca chiorii si sa simt acelasi lucru peste 100 de ani ca si acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu