Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 11 mai 2015

despre superputerea feminina

sunt feminista convinsa si acest post nu este unul eliberator, luptator cu patriarhia, de fapt, cred ca din unele puncte de vedere patriarhia este vulnerabila pana la temelie.

superputerea feminina e imbufnarea, o lacrima alunecand argintie pe un obraz rozaliu cu particule aurii fardat cu o pudrisoara dintr-o cutiuta incrustata cu pietre pretioase, scumpa precum un suflet de nevinovat.

mereu am obtinut ce mi-am dorit cand am privit barbatul mare si paros din fata mea cu ochi umezi de caprioara, pe sub genele negre si arcuite de mascara produsa de zane.

toti sunteti emotionati cand auziti un oftat scapand printre buzele noastre tremurande si trandafirii, putem castiga razboaie sprijinindu-ne fruntile de piepturile voastre puternice si dandu-va iluzia ca avem nevoie de protectia voastra.

doar ca uneori uitam ca asta ne este superputerea si vrem sa ne intindem aripile si sa zburam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu