Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 17 mai 2015

despre dragoste, suflete pereche si tristete

dragostea este singurul adevarat drog care este si cu adevarat legal. zic ca e drog pentru ca ne impinge sa facem prostii si greseli dureroase, din momentul in care incepe sa se materializeze in sufletul meu, stiu ca o sa ma trezesc flat down on my knees crying intr-o dimineata cu inima cioburi, sufletul fasii si fara nici un strop de dorinta de viata. dar totusi nu o inabus in fasa, o invit inauntru si ma bucur de ea, o ispitesc sa vina, ii creez conditii favorabile, sa creasca, sa imi acopere constiinta si sa ma poarte undeva departe.

nu stiu daca cred in suflete pereche asa cum sunt ele definite de literatura, adica doar unul care sa iti aduca universul la buza perfectiunii, ci cred ca sunt oameni care ma inteleg, care rezoneaza cu umorul meu de autobaza si cu personalitatea mea instabila, carora dorinta mea de a fugi le starneste imaginatia si care nu ma vad ca pe un inconvenient sau o jucarie stricata care trebuie reparata. cred ca sufletele astea pereche apar foarte rar, trebuie gasite in stadiul ideal al evolutiei lor care sa echilibreze evolutia mea, e un adevarat complex de factori aici. cred ca e cel mai dureros sa gasesti o astfel de persoana pentru ca viata sa va desparta. cred ca sufletul meu sufera deja pentru tot ce s-a intamplat si ce se va intampla.

dragostea inseamna tristete pentru tot ce a fost si ce ar fi putut sa fie, ma pune in fata adevarului ca universului nu ii pasa de mine si de nevoile, dorintele, fantasmele mele si ca vointa mea nu e semnificativa. dragostea este echivalenta mortii sufletului prin 1000 de taieturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu