Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 30 aprilie 2015

despre durere

azi ma doare capul rau de tot. am baut apa, am baut o pastila, am baut suc de rosii, mi-am facut masaj si nimic. parca am o placa tectonica in craniu care, de fiecare data cand ma misc, se loveste violent de craniu si imi provoaca dureri explozive.

ma doare inima, azinoapte am visat o pisica ranita pe care ma luptam sa o salvez si care avea un pisoi mic mic si ud care suferea. i-am dus la medic pe amandoi si mi s-a spus ca nu sepoate face nimic pana cand am inceput sa plang si medicului i s-a facut mila de mine. pisica era tabby.

ma doare in profesie cand citesc, aud, vad ca indivizi celebri care sunt si avocati ajung la inchisoare si aparent calitatea de avocat nefolosita pana atunci e scoasa la inaintare. nu, domnilor, nu sunteti avocati in primul rand ci pungasi de coltul strazii. e un accident ca sunteti avocati iar universitatile care v-au vandut diplomele si barourile care v-au primit nu sunt mai bune decat niste vanzatori la piata care vand cartofi la kilogram mintind ca sunt productie romaneasca proprie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu