Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 15 noiembrie 2012

maybe don`t call me

Avand in vedere ca numarul meu de telefon, alaturi de adresa de acasa, de la birou, cnp si nume complet se afla pe internet in numeroase locuri si nu am de ales, orice interactiune cu sexul opus se poate transforma intr-o capcana. Cumva, nedoritii, reusesc sa interpreteze cele mai mici zvacniri ca fiind o invitatie.
O melodie idioata la care rad ca proasta pe facebook devine o acceptare tacita.
Nu, dragi colegi de planeta, nu sunteti singura mea preocupare zilnica, nu ma folosesc de youtube pentru a va transmite mesaje codate.
And i`m not polite or equivocal. So, maybe next time don`t call me at 2 am or ever for that matter.



Si, da, locul asta si twitterul au tocmai menirea de a putea sa injur si sa fac glume nepotrivite cu referinte sexuale fara a fi atasate neaparat de persoana mea semi-publica.

Ta ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu