Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 12 noiembrie 2012

Cosmarul meu de azi

Din timpul zilei, pentru ca sunt atat de obosita incat i kept falling in and out of sleep. It didn`t help that i spent most of the day in a car. With policemen. Nice policemen, but still.

Si, de cateva ori in microreprizele de somn, am visat ca cineva respira foarte aproape de urechea mea. Aproape puteam sa miros respiratia de om batran si rau. Probabil femeie, pentru ca nici un barbat, de orice varsta nu poate fi atat de rau cand respira pe urechea mea (no modesty whatsoever, move it along daca asta cautati...).
Aproape simteam cum aerul dizlocat de persoana imi mangaie pielea in cel mai neplacut mod posibil si cum o suvita de par scapata imi atinge ritmic urechea.

Si tocmai am visat iar aceeasi chestie, acasa, deci politistii sunt off the proverbial hook.
My brain is scarry even for me...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu