Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 13 noiembrie 2012

Idioti si o constatare

Azinoapte, in timp ce nu puteam sa adorm si ma suna intruna un nene cretin, am ajuns la mai multe concluzii.

1. Daca nu reusesc sa-mi fac norma de somn pentru un om normal si nenea insista, s-ar putea sa ii aplic personal o corectie fizica. Deja i-am blocat mai multe numere de telefon, imi pun telefonul pe silent cand vad ca-l apuca, dar intotdeauna inainte de a lua masuri, ma enerveaza si-mi alunga somnul. Deci, you nasty nasty man, daca insisti, nici macar nu voi ruga pe cineva sa te bata ci o voi face eu.
How would it feel, i wonder, sa fii batut de o fata?

2. La 2 dimineata, cand ma luptam cu demonii mei personali, am ajuns la concluzia ca ce desparte oamenii normali de stalkeri idioti e perceptia celorlalti. Adica eu (have you seen me?! i hypnotize my prey every day) pot fi perceputa ca fiind un stalker sau un nedorit. Poate candva am hartuit pe cineva si nu m-am prins.
Asa ca, people, stop beeing polite. I`m not. Cand va deranjeaza cineva, faceti-i un serviciu si spuneti-i the hard awfull truth: go away! shut the fuck up!

I do, desi nu prea are rezultate la nebuni, oamenii normali pe care nu-i suport ma lasa in treaba mea.
Pe nebuni ii amenint cu bataia, nu stiu daca functioneaza but i`m a scarry bitch deci nu vad de ce nu ar functiona, keep u posted.

And perv guy - you are going down!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu