Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 3 iunie 2011

My own personal dragon

Is me.
Deci, cand ma vezi ca ma lupt cu balaurii, presupune ca nu poti sa ma ajuti si ca daca ai indrazni sa ataci balaurul m-ai ataca tot pe mine.
Cand spun ca vreau sa lupti pentru mine, vreau sa lupti exact cu balaurul numit eu si sa ma zmulgi din ghearele lui.
Cand te rog sa ma lasi sa-mi alung eu tristetile, chiar asta vreau.
Cand iti spun ca doar privindu-te si ascultandu-te ma vindec de melancolie, i mean it. Si e trist ca nu vrei sa faci asta pentru mine.
E trist ca ma vrei doar cand iti inseninez viata dar ma respingi cand sunt mai mohorata.
Si cel mai trist e ca atunci cand nu ma pot opri din plans tu esti prea ocupat sa-mi scrii.

Ai rupt zagazurile cerurilor mele, m-ai invatat sa plang, mi-ai invatat inima sa simta si acum respingi tocmai ce ai creat.
De asta imi era teama cand ma invinovateai de trasarea limitelor.
Si acum tu trasezi limite.
I`m not good at relations with expiration dates.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu