Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 29 iunie 2011

Insectarul vechilor iubiti

De fapt, un fel de expozitie a oamenilor care m-au iubit pentru a-mi aminti intotdeauna ca legiuni de indivizi de toate dimensiunile, culorile si social background-urile au salivat, s-au tavalit in chinuri la piciorusele mele.

Sunt zile in care nimic, nici macar un lighean de inghetata, nu m-ar putea binedispune, dar sunt sigura ca o ploaie usoara din lacrimile varsate de multimea celor care au fost indragostiti de mine mi-ar insenina ziua.

Cand nici macar vodka, my old friend, doesn`t do the trick, sunt sigura ca o serenada din suspinele lor m-ar legana spre cel mai dulce somn.

Mi-ar placea sa am calea presarata cu imaginile lor cand le-am frant inimile pentru a-mi reaminti exact cat de puternica sunt.
I`m a chocolate, hear me roar!

Dar mi-e teama de viitor, mi-e teama ca ma asteapta aceeasi soarta in curand, kharma is a bitch, inima mea apartine cuiva acum si orice gest mai brusc ... doare.
Iubitule, te rog ai grija de mine.
Iubitule, nu ma uita in turn.
Iubitule, nu inceta sa ma iubesti niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu