Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 27 iunie 2011

Broken people

Ma refer la adultii zilelor noastre.
Cred ca toti sufera de o boala comuna, nici unul nu stie cine e, nici macar aproximativ, nici unul nu il cunoaste pe omul care i-a fost alaturi 30 de ani si toti se trezesc brusc si speriati din coma in care au plutit pana acum.

Ne acuza pe noi, astia trecuti de 20 de ani ca nu vrem sa ne maturizam insa eu ii suspectez pe ei de imaturitate. Cred ca s-au imperecheat pe viata, credeau ei, la 20 de ani si atunci si-au incetat dezvoltarea personala. Nici unul nu are maturitatea emotionala a anilor pe care-i poarta.
Le-a mutilat personalitatea comunismul, faptul ca nu au prea trebuit sa-si asume responsabilitatea propriilor decizii pana acum recent si am vazut cu totii cam unde ajungem daca ne lasam pe mana lor.
Privesc suspicios faptul ca eu am nevoie de timp inainte de a spune ca hop! ma marit. Nu inteleg ca decizia asta antreneaza multe altele si cand o voi lua, mi-o voi asuma deplin.
Nu pot sa priceapa de ce nu sunt inca inglodata-n credite, de ce nu am urmatoarea jumatate de deceniu planificata si inchinata platii acestora.

Ce am invatat in putinii mei ani, lectie pe care o intreaga generatie a pierdut-o, e ca singurul nostru scop real in viata e sa fim fericiti, asta e tot ce ne putem imagina ca luam cu noi in final. Pentru a fi fericiti trebuie sa stim ce ne dorim, nu ce vrea societatea, mamica, taticul, bunicuta, bunicul, matusicile, ci ce vrem noi. Toti ceilalti sunt egoisti si viseaza sa traiasca in locul nostru.

So, inainte de a ne lasa impinsi de la spate de rude binevoitoare si care nu stiu nici macar ce viseaza sau ce i-ar face fericiti, inainte de a merge la relatii europene doar pentru ca nasica a auzit ea ca asa e bine si frumos, inainte de a ne gaja viitorul pentru a se fali bunicu-n sat cu ce apartament are nepotica, inainte de a renunta la fericirea noastra pentru a "fi in rand cu lumea" - ce-o fi insemnand si asta, take a step back and ask yourself daca, peste 100 de ani cand vei avea pen-ultimul gand constient, ce sacrifici acum nu va parea heart breaking.

Ciocolata filosoafa dixit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu