Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 20 iulie 2015

Viata e facuta pentru a fi gustata

Asa cum credinciosii cred ca viata e doar un test la care suntem supusi de marea entitate felina (o, noez, that`s just me, sorry) gaaaawd pentru a-i discerne pe cei merituosi de cei defecti, eu cred ca viata e un interval de timp in care putem sa acumulam experiente si fericire, sa obosim, sa nu ramanem cu intrebari la care nu am cautat raspuns.
Suna a filosofie de self help, dar cred ca viata e facuta pentru a aduce un plus valoare cand ne intoarcem de unde am venit, un plus valoare la nivelul sufletului cumva.

No, pentru a-mi indeplini aceasta nevoie dubioasa eu fac diverse activitati:

- vizitez locuri uneori de 100 de ori pentru ca nu ma plictisesc, hello paris, roma, barcelona.

- mananc mancare buna si variata,

- beau vin bun,

- dansez si ascult muzica buna,

- calaresc, mi-am propus sa invat sa pilotez un avion mic,

- citesc mult, variat, din toate genurile chiar si cartulii la moda desi snobul meu interior se zbate in chinuri,

- povestesc cu oameni ciudati pe care ii intalnesc,

- ma uit la picturi prin muzee pe unde merg pentru ca imi dau o stare speciala.

no, acum ma pregatesc sa dau cu aspiratorul apoi merg la strand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu