Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 13 noiembrie 2014

reddit - my friend

nu stiu cati dintre noi sufera de add modern - lipsa puterii de concentrare asupra unei singure activitati. cand astept la stop/trecere de pietoni, verific facebookul, twitteresc. cand vreau sa iau o pauza de la a scrie scrisori de amenintare in termeni profund juridici incat par o limba straina, verific facebook, twitteresc, citesc barfe moderne. cand vreau sa aflu stirile sau subiectele fierbinti ale zilei, intru pe reddit. dar mereu derulez cel putin doua activitati, altfel devin irascibila, agitata si nu ma pot concentra asupra activitatii principale - condus, mers, asteptat, scris amenintari.

iar acum, cand vreau sa ma calmez dupa o zi zbuciumata dintr-o saptamana zbuciumata a unei luni nelinistite, reddit - prietenul meu virtual, imi zice ow, this page takes too much to load, we`re sorry... si mie imi pare rau ca am ajuns sa fiu aceasta pasare colibri drona, care se zbate 22 de ore pe zi, inclusiv in somn, uneori poate doar pentru a evita sa analizeze ce o intristeaza.

ieri, asteptand intr-o coloana infinita de masini, the motorized centipede, scriam o petitie proclamatie penru primarul urbei si ii twitteream simultan. domnule primar, nu va iert nici pe blog, poate ca nu imi asfaltati strada, dar macar lasati-ma sa ma plimb cu masina pentru care platesc impozit, ok?

ieri m-am simtit in siguranta pe cal, cand toata puterea intelectuala imi era focusata pe a-mi mentine echilibrul pe bestia blanda, lenesa si grasa care ma balanganea printre copaci, pe dealuri, prin frig si ceata si isi intorcea periodic urechile catre mine sa ma verifice.

ce ne-a facut aceasta era a internetului si a satisfactiei imediate? pe de o parte, ne putem cumpara pantofi la reducere pe care ii platim cu cardul si ne ajung a doua zi. pe de alta parte, nu ne controlam dorinta de satisfactie imediata si ne comandam 3 perechi desi am fi la fel de satisfacuti doar cu una. asa am ajuns eu sa am 3 cutii cu pantofi superbi la birou, par de cal pe pantaloni si am trecut de la un zambet tamp la unul veritabil.

haideti sa lasam online-ul si sa traim in offline aka realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu