Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 17 noiembrie 2014

hai sa felicitam pe toata lumea!

Mi se pare ca e unul dintre blestemele erei noastre. NU conteaza ca esti cel mai bun, mediu sau prost de tot, se gaseste un mic/mare/stramb trofeu si pentru tine.
Poate ca nu ai realizat niciodata nimic, nu ai castigat un miss/mister popularitate la caminul cultural, nu ai castigat nici macat la loz in plic, dar ai trei nume de sfinti asa ca de 28 de ori pe an e ziua ta de nume si o avalansa de semi straini te felicita pe facebook. Pentru ca existi.
Azi e ziua pentru felicitat lumea ca a iesit klaus. nu zic ca nu ma bucur pentru ca am explodat precum un artificiu, dar ma simt stanjenita cand vin semi necunoscuti sa ma felicite.
1. eu am fost cu macovei. nu a iesit macovei. sunt necajita un pic.
2. am share-uit niste chestii pe facebook pentru klaus, dar atat. nu sunt acl-ista sau ceva.
3. am mers la vot in ultimul minut si nici nu prea am fost ca observator desi eram acreditata din motive de anti ponta. deci fas si aici.

asa ca nu crec ca am nici 0,000001% din merit pentru macar un vot si nici nu imi doresc nici o felicitare. si hai sa nu mai abuzam cuvantul asta ca se decoloreaza de la atata folosit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu