Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 21 noiembrie 2014

weird day, too lazy for propper grammar

ma intreaba psiholoaga ieri daca cred ca sunt diferita de alti oameni in a meaningful way. ii zic ca da. se uita la mine mirata si ma intreaba de ce.
pai, hai s-o luam de azidimineata cand m-am trezit cu gandul ca, de fapt, perla asta sclipitoare care e personalitatea mea e de fapt suma tuturor cicatricelor adunate in aproape 30 de ani, de cand eram o celula, pe la gradinita cand aveam impresia ca educatoarele sunt de fapt sociopate, la scoala generala cand in capsorul meu rula un film total diferit de cel care rula in afara si la care participau ceilalti si pana la parintii mei care sunt prea implicati in propriile lor rahaturi pentru a fi observat vreodata ceva.

deci da, eu si dantela de cicatrice careia ii spun personalitate ne simtim diferite si preferam sa nu expunem prea mult din ce credem pentru ca ne e teama de spatii inchise iar aripa psihiatrica a unui spital e un astfel de spatiu...

ta ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu