Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 17 martie 2014

Falling asleep like sleeping beauty

(e o referinta, whever gets it receives a gold star or something else *wink*)

Dupa ultimele doua saptamani imi doresc o vrajitoare rea care sa ma scufunde intr-un somn adanc, intr-o padure blestemata a carei unic scop e sa impiedice orice aventuros care si-ar putea dori sa ma trezeasca inainte sa ma fi vindecat.
Poate ca vrajitoarea era de fapt o doamna benevolenta, poate ca somnul era de fapt un cadou.

The world has broken my heart, oameni la care am tinut si ale caror defecte am reufuzat sa le accept mi-au luat cate putin lasandu-ma ranita si uimita, asa ca o caprioara privind fascinata farurile care se apropie.
Tot ce imi doresc e timp pentru a ma reincarca si rabdare din partea celor care o mai au.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu