Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 3 martie 2014

Despre alegeri personale

Tot ce ne inconjoara, felul in care ne simtim sau aratam, totul e o alegere.
De exemplu, faptul ca ma simt eu atat de out of place poate fi urmarit pana la o alegere pe care am facut+o. Am ales sa ma intalnesc cu cineva, sa il ascult, sa nu folosesc firewall-uri multiple (trecem la metafore it daca tot fac research pentru laptopuri) si am ales sa fiu sincera, atat cat imi permite firea.
Apoi am ales sa imi permit sa ma indragostesc de el, sa ii vad doar partile bune si sa ignor tot ce ar fi putut sa ma raneasca iar mie nu imi plac barbatii inofensivi, you see.
Apoi, cand el a plecat in lume, am ales sa il sustin, sa ii fiu alaturi si sa ii ofer afectiune din aia finita despre care spuneam.
Apoi, cand eu am simtit ca, in locul junglei luxuriante care e personalitatea mea, s-a instalat desertul, el a ales sa nu ma mai vrea. Eu oricum nu mai voiam nimic.
Si asa am ajuns aici unde sunt, aratand business as usual dar simtindu-ma inutila asa ca ultimul accesoriu pe care coco ne sfatuia sa-l dam jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu