Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 18 martie 2014

ce imi doresc de la un barbat

in nici un caz pe cineva pe care ar trebui sa-l salvez. sunt convinsa ca aceste asa zise victime sunt fericite in starea lor, de ce as vrea eu sa aduc pe cineva in situatia mea? am atins perfectiunea? i don`t think so.

nu caut pe cineva care sa ma protejeze. sunt suficient de puternica pentru a ma proteja singura, poate mai bine decat un mascul. cat de neplacut ar fi sa-l fac sa se simta inutil?

nu imi caut un mentor, tutore, invatator. sunt profesionista, mai buna decat multi colegi ai mei (decat toti as spune, dar cum starea mea actuala e de ameteala cu lacrimi, ma abtin) si nu pot sa ma prefac pentru mult timp.

nu imi caut un partener din teama de a ramane singura, sunt o companie suficient de placuta, nu cred ca m-as plictisi pe mine insami intr-o viata intreaga.

nu vreau sa am copii.

nu simt nevoia sa devin doamna cuiva. sunt eu insami si e suficient.

caut fericirea pe care mi-o da dragostea cuiva si dragostea pe care i-o port la randul meu, ideea ca cineva va lupta pentru mine, chiar daca poate nu merge totul conform asteptarilor, cineva care nu ma va abandona cand devine dificil sau neplacut, care va fi dispus sa faca efortul de a repara ce s-a stricat.
vreau un partener care sa aduca in relatie ce aduc si eu. problema e ca stiu cat valorez si, chiar daca dau cateodata sanse, pana la urma facturile ajung la scadenta. and now we step into my teritorry.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu