Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 21 februarie 2014

feminismul este

Cand esti constient ca sunt la fel de buna in domenii hardcore like litigation & bancruptcy ca si tine.
Poate nu excelam in aceleasi activitati, dar e limpede ca hobby-ul meu nu e lustruitul mobilei de praf sau imperecheatul sosetelor.
Feminismul e cand realizezi ca jucam in aceeasi liga, ca nu am nevoie de roti ajutatoare sau sa-mi faci mici concesii galante pentru a fi la fel de buna ca tine.
Feminismul este cand realizezi ca poate sunt goala, deasupra ta, pentru ca asta vreau eu, ca nu farmecele tale m-au adus acolo si nici nu voi regreta dimineata, cel mult nu voi mai reveni.

Deschideti-mi usi, ajutati-ma sa-mi imbrac paltonul, admirati-mi picioarele si lasati-va manipulati cand va zambesc, toate astea nu schimba nimic.

And this is how they play it in the big boy's league.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu