Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 26 februarie 2014

Cujetari de dupa amiaza

No, azidimineata,rolling catre institutie, pentru ca dimineata nu este muzica la radio iar eu mi-am pierdut abilitatea de a imprima mp3 pe cd (it`s a curse, i`m telling you), ascultam horoscopul pe ceva post obscur de radio.
Si ajunge tanti la zodia mea si zice ca sa nu conduc masini ca voi avea accidente. Si am asa o senzatie in stomac, si ma uit repede in jurul masinii, si intre timp ma apropiu prea tare de vecinu din fata, si franez brusc spre nemultumirea vecinului din spate... In aceste circumstante magice, ma intrebam eu, oare 1/12 din populatie va avea azi accidente de masina?
Eu inca n-am avut desi m-am straduit.

Am amenintat o bordura cu moartea prin strivire.
Am intrat in spatiul personal al unui audi frumos care parcase imperialist ocupand partial locul meu de parcare (al meu, da?!).
Am zburatacit niste pietoni ametiti.
Si am schimbat benzile cu tupeu (i`m a big city girl at heart & drive like one).

Ce voiam sa zic? Nu mai tin minte.
They see me rollin`, they hatin`.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu