Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 4 februarie 2014

Despre friendzone, girlfriendzone si asteptari

I will say this, faptul ca ma vezi ca sunt pieptanata, spalata, politicoasa si ti-ar placea de mine, nu iti creeaza nici o asteptare legitima ca eu sa vreau sa vorbesc mai mult de 2 minute cu tine.
Astfel ca, daca tu crezi ca, dupa doua conversatii de genu` ce frumos e afara, hai ca trebuie sa plec, iti datorez ceva, mai mult, imi scrii mesaje desi nu ti-am dat niciodata numarul de telefon si devii pasiv-agresiv, it just means that you`re slightly unhinged.
Nu are nici o legatura cu miticul friendzone, are legatura cu relatia imaginara care s-a desfasurat exclusiv in capul tau.
Dating me is not an equal opportunity affair, mai trebuie sa o vreau si eu, ca sa vezi .. femeile din ziua de azi imbatate de feminism.

Asa ca, inainte de a te "desparti" de mine printr-un mesaj, fa un inventar al ocaziilor in care am participat si eu la "relatia" asta si, nu, faptul ca tu ai luat servetelul folosit pe care l-am aruncat la cosul de gunoi nu se pune.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu