Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 18 septembrie 2015

despre zidul de o mie de ori imprejmuit si pufosenie

stau eu dimineata asta dupa o noapte nedormita si zbuciumata fara motiv si imi contemplu, din varful patului cu o cafea in laba dreapta si laptopul in poale, intinderea necazului si desertaciunea tuturor lucrurilor.
sorbind din cafeaua cu lapte care inca sper ca o sa-mi limpezeasca mintea, ma gandesc la cat de searbada e existenta cand cea mai aprinsa dragoste se poate transforma in nimic, la cum un cantec ma poate transporta in trecut doar pentru a trece din nou, accelerat, peste toate fazele descompunerii unui sentiment, la durerea surda a trecerii timpului si la durerea mea de stomac, de data asta vie.
deci eu, traind in metrul meu patrat de o mie de ori imprejmuit de mine insami cu asemenea ganduri fantoma fara nici un scop care ma haituiesc.

in acest decor dezolant, enter the stage pe partea dreapta, pufosenia alba-neagra, mutra usor scarbita, cicatrice pe nas si ochi galbeni verzui, rotunzi. se avanta pe patul meu, vine catre mine, se uita, judeca si ma gaseste indezirabila, ciufuta, nedemna de maretia gratiei lui blanoase. asa ca se asaza pe un picior al meu si toarce de unul singur. iar eu uit de zbuciumul meu existential care, in tot narcisismul meu, ma framanta mereu si ma dedic scarpinarii pufoseniei care accepta doar pentru ca ii e lene sa se mute.

metafora perfecta a unui asediu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu