Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 26 martie 2012

Wah! Wah! sau My life sucks - semne si remedii

No, pe langa faptul ca am dobandit o boala specifica anumitor vicii placute desi eu sunt abstinenta de cateva luni, mai multe decat mi-ar placea sa recunosc. Iau antibiotice datorita numitei boli. Am constatat ca am depus 3 kilograme si ma simt precum o briosa cu budinca de vanilie (deci abstinenta s-ar putea prelungi).

SI mi s-a stricat laptopul! Cavalerul meu in armura stralucitoare, barbatul care mi-a fost mereu alaturi. Gone ...

ZIlele urmatoare ma duc cu el la medic. Pana atunci, doar smartphone si desktopul de la birou. Sad, sad me..

Am citit 3 carti in 5 zile si socializez din plin (cu oameni reali, verbal, vazandu-mi interlocutorii)... patzasti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu