Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 15 martie 2012

Ce imi doresc in seara asta

O betie monumentala. Dupa care te trezesti cu lenjerie dubioasa-n buzunar, cu o muscatura ciudata pe abdomen, cu buzele usor umflate, cu sanii durerosi dar fara nici o urma de amintire a ce s-a intamplat.
Dupa o asemenea experienta, aveam ruj rosu pe decolteu si gloss roz frosty pe gat.
Am gasit o pereche de hipsteri din dantela (nu domni cu palariute ci lenjerie) in buzunar. Nu erau ai mei.
Aveam urme de dinti pe interiorul incheieturii mainii drepte.
Si miroseam a sex.
Dar nu imi amintesc nimic.
Ma durea tot corpul in mod placut.
Nu au fost fotografii, martori sau inregistrari.
Deci nu stiu ce am facut in noaptea mea pierduta.
M-am trezit imbracata in patul meu si habar n-am cine m-a abandonat acolo.
Patzasti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu