Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 28 martie 2012

This is no game of kiss and tell

Tot ce vreau sa spun e ca sambata am fost fericita. Pentru cateva ore soarele a stralucit, brize dulci si caldute mi-au zvanturat usurel pletele, m-am plimbat, am vazut rate pe somes, caini la plimbare pe care i-am tras de cozi.
De ce a trage (usor) caini de cozi ma face fericita, i`ll never know. Si de nasuri... Si ei nu se opun, poate putin de forma, ca fata mare .. dar divaghez.

Vreau sa-mi iau kindle. Nu inteleg de ce nu se fac kindle-uri verzi.
Citesc carti, am mai citit una zilele astea.
Abia astept sa ma duc in vizita la bucuresti la cineva iar apoi sa ma mut pe plaiurile miticene.

Vreau sa primesc un buchet mare mare de narcise de oricare. Oricine mi-ar repara laptopul/da narcise/ gasi un kindle verde zilele astea ar dobandi capital nelimitat de apreciere din partea mea. Asta-i un apropo la multimile (girls and boys) care-mi jura credinta si afectiune. Faceti ceva bre ardelenilor nu shedeti si asteptati sa vina primavara si sa va transformati in fiinte interesante (this`ll never happen). Asta-i motivul pentru care vreau sa ma mut din aceasta nefericita regiune geografica, pana acum, un bucurestean m-ar fi cucerit sau ar fi trecut mai departe, nu ar fi tot suspinat in van.

Dar divaghez. Si am scris toate astea fredonandu-mi "this is no game of kiss and tell" pentru a realiza ca titlul e "waiting for the summer" adica ce fac eu acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu