Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 22 septembrie 2010

The big bad wolf

In lumea mea, everybody loves me and bows to me. Unii sunt in pura admiratie, altii sunt reticenti dar enamorati, am medicul serios dar kind underneath it all, doar unul ma sperie si nu sunt omul usor de impresionat.
Am fermecat politisti into not giving me tickets, bossi mari si importanti into giving me information, scarbe de la ghiseele patriei into doing their job, doar unul e imun and so much more la mine.

Medicul diabetolog al tatalui meu e necuratul!
Un mos uscat, imbracat preppy, cu vesta argyle peste camasa, ochelari cu rame aurii subtiri, par alb, ochi albastri spalaciti, poate fi un fost ofiter ss dupa cat de subtire ii este nasul.
Prima data cand l-am intalnit, m-a inspectat ca pe un specimen ciudat si mi-a aruncat priviri taioase cand am incercat sa glumesc cu el.
Azi m-a salutat si a comentat ceva despre placinta cu mere pe care o mancam, in opinia distinsului presedinte al academiei de boli de nutritie, placinta mea e otrava curata by the way.

Omul asta are superputeri, poti sa-i simti apropierea dupa cum scade temperatura nenatural si fericirea dispare pe o raza de doi metri.
I hate him!!! Dar se bare ca e the best si se pare ca my beloved father loves him, why, i do not know. Unii e masochisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu