Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 30 iunie 2015

sistemul imunitar vs. dezechilibre chimice in creier

in ultimii 10 ani, cineva, nu spun cine, ok eu, a fost victima unei boli autoimune neidentificate in urma tuturor testelor cunoscute de medicii multi si preaslaviti pe care i-am vizitat. i`ve been poked, prodded, but not in a nice way, mi s-a instalat un mic robinet pentru eliberat cantitati de sange periodic pe termen mediu - nu in scopul vindecarii vegan middle ages style ci pentru masuratul chestiilor care plutesc pe acolo.
concluzia unitara a fost boala autoimuna iar consensul a fost si cauza necunoscuta. deci eram o boala umblatoare si misterioasa. beat that!

una dintre constantele sistemului meu imunitar aberant era ca iesea la suprafata odata cu soarele, la granita dintre primavara tarzie si vara.

doar ca anul asta sunt salvata in ciuda prognosticelor sumbre ale nenilor si tantiilor doctori.

ce am facut diferit e ca imi tratez nervii, tristetile, melancoliile, cararile incalcite pe unde mi se plimba creierasul si labirinturile inventate de imaginatie.

who the fuck knew? ca puteam sa evit sa fiu open bar-ul unui ipotetic vampir, keg-ul cu robinet pentru lasat sange si multe alte chestii printr-o cura de igiena psihica. si nici nu doare.

recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu