Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 15 martie 2015

quid prod quo in dragoste

Ce ofer eu in dragoste e fericire in forma pura, incredere, constiinta faptului ca esti regele universului meu si eu sunt regina, ca esti egalul meu iar eu sunt aceasta fiinta sclipitoare care ti-a diluat simtul ratiunii, iti ofer un intelect egal atent cultivat, te fac parte la toate placerile mele, te las sa pasesti in universul meu unde mancarea e imbatatoare, muzica te hraneste iar conversatia seamana cu sampania si te iubesc. Toate astea daca esti suficient de special.
Ce trebuie sa faci pentru toate astea: sa ai la fel de mult de oferit ca mine, sa imi starnesti imaginatia, sa fii la fel de preocupat de arta si de aspectul estetic al lumii ca mine, sa nu fii execsiv de bantuit de ce spune lumea, sa fii pregatit sa ma iubesti ca si cum as fi unica lumina din lume. Pentru ca asta iti ofer eu tie. Si suntem egali. Feminists...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu