Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 22 ianuarie 2015

Catre cine petrece prea mult timp analizand diverse detalii nesemnificative ale persoanei mele (sau a altora)

- Chiar nu ai nimic mai bun de facut decat sa te doara inima de firul de par de pe paltonul meu?

- Nu ai prieteni mai buni de soarta carora sa te preocupi decat o quasi necunoscuta neprietenoasa care se uita urat la tine si raspunde monosilabil?

- Esti asa de impotent social incat sa nu te prinzi ca interactiunile cu tine sunt enervante, nedorite si ma imping catre acte de violenta necugetate?

- Trebuie sa te injur de mama sa te prinzi sa ma lasi in treaba mea?

- Poate ca nu am avut chef sa imi curat haina de firul de par de pisica, poate ca mi-au murit bunicii azi si nu am vazut firul de par din cauza lacrimilor, poate ca , poate ca, poate ca. Ce e sigur e ca tu esti un dobitoc care se baga in sufletul altora cu delicatetea unui buldoescavator si raspunsul pe care il vei primi va fi pe masura.

Voi astia, la fel ca dobitocii din trafic, ma transformati in ceva ce nu vreau sa fiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu