Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 3 aprilie 2014

Paranoicii de ieri si de azi

Tocmai citeam titlul unui articol distribuit pe fb despre cum sua este condusa de o rasa extraterestra ostila iar nenea care l-a sharuit mi-a castigat respectul in litigii.
Si imi amintesc despre cum, in zilele mele zbuciumate de single girl, un tip caruia i-am acordat o intalnire imi explica cum orice obiect care contine cip poate sa ne controleze si cum el si-a ars pasaportul si cardurile.
Imi spunea cum, daca tinem telefonul mobil aproape de tastatura computerului, nsa poate afla ce tastam.

Eu nu pot sa nu ma intreb who da fuck cares? Adica ok, fostii mei prieteni se zbat probabil nestiind ce tastez eu totata ziua la ultrabookul meu iubit, dar nu sunt asa de multi si nu au resursele necesare sa ma hackuiasca. SI nu pot sa imi imaginez o agentie guvernamentala sau nu alocand resurse pentru a afla ce ii sextuiesc eu iubitului inainte sa ma culc. And that would be more interesting than what a paranoid, beardy it hermit has to say on any day.

No, paranoid much?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu