Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 4 aprilie 2014

despre comunicare

pentru ca, in ultima vreme, am fost mai socially retarded asa si simt nevoia sa-mi impartasesc concluziile.
ce mi-ar placea e sa verbalizam ce ne dorim. asa cum fac eu de vreo doua saptamani.
ne place un tip : ii spunem exact asta.
vrem o relatie pur carnala si usor devianta de o seara cu un alt tip: ii spunem ce vrem de la el folosind cuvinte explicite (not me lately, dar ca exemplu).
dar ce am observat eu e ca lumea nu reactioneaza asa cum ar trebui.
reactia potrivita ar fi da sau nu, do it or say no to it, nu te fastaci in mod artistic. learn to say no.
din punctul de vedere al unei femei extrem de selective spun asta:we like men who can say no.

viata ar fi mult mai usoara iar timpul in general e mult prea scurt pentru a juca jocuri de seductie cu un tip pe care il vrei doar pentru o unica folosinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu