Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 23 ianuarie 2014

Despre imprudente noi si vechi

Priveam prima mea agenda de young professional cumparata pentru noul meu job de avocat. Imi amintesc cum am ales-o, cat eram de entuziasmata pentru ca acesta este drogul noilor inceputuri.
Era o agenda galben stralucitor, modestia nu e calitatea mea preferata si nici simtul practic.
Dupa un an in care a vazut, alaturi de mine, mai multe decat ne-am fi dorit ambele, si-a pierdut stralucirea, acum e doar galbena asa cum azi eu sunt doar avocat.

Ma simt invechita acum, cand unitatea de masura a vietii mele sunt agendele si totusi nu pare ca am invatat in indelunga existenta.
Am ajuns la a 3-a agenda de avocat si comit aceleasi imprudente vechi. My heart will never learn and it will never grow old and wise.

Domnisoara avocat doreste sa se joace in zapada si totusi redacteaza pozitii procesuale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu