Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 9 decembrie 2013

relatia perfecta

pentru mine, bineinteles si romantica - din punctul meu de vedere, intre un barbat si o femeie.

ar trebui sa excluda intrebari indiscrete, chiar daca suntem intr-o relatie, avem dreptul la spatiu personal. asa ca, intrebari precum 'unde esti', 'cu cine esti' si 'ce faci' nu ar trebui sa existe. chiar nu vreau sa stiu ce faci cand nu suntem impreuna, sper ca esti suficient de inteligent incat sa te simti bine, sper ca sunt suficient de inteligenta incat sa fi gasit un partener suficient de inteligent. partener de placere that is.

nu vreau ca cineva sa aiba asteptari de la mine, sa aiba impresia ca se cuvine ca eu sa-mi petrec timpul liber cu el. petrec timp cu cine imi face placere iar daca imi reprosezi si te superi chiarnu devii mai atragator. reversul se aplica.

este necesar sa stabilim reguli. daca incepi prin a-mi scrie mii de mesaje pe zi si, dupa cateva zile, dispari, probabil voi incerca sa descifrez mesajul si probabil ma voi plictisi. reguli: comunicam pe mail, nu pot sa raspund mereu la telefon, nu pot sa ne intalnim in fiecare seara, nu e ok sa-mi investighezi viata. si ar mai fi si altele :), important e sa le stabilim si sa le urmam.

si cea mai importanta parte: scopul meu e placerea. in momentul in care tu sau situatia nu ma mai face fericita, nu iti datorez nici macar o explicatie, plec si gata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu