Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 3 aprilie 2011

Cujetari de primavara

1.Oare pantofii peeptoe sunt acceptabili in mareata profesie juridica?
pro: am vazut avocati cu blugi purtati in cizme
con: degetele de la picioare
pro: macar nu sunt pantofi sport - am vazut avocati in pantofi sport
con: pedichiura
and i could go on and on

2. Placinta cu dovleac de la carrefour, de ce imi place atat de mult?!

3. Conducatorii auto din cluj, de ce trec pe prima banda tocmai cand vad ca vreau eu sa ies de la metro? E o conspiratie anti-ka sau anti-eu?

4. Oamenii de la mall, sunt ei sau nu sunt hipnotizati?

5. Tanti knorr de pe scena de la mall care urla ouaaaaa, lingura de maionezzzzaaaaaa, are un vibrator intr-un loc ascuns?

6. Inghetata de ciocolata cu menta, cand a aparut ea si cum de nu am descoperit-o pana acum?

etc samd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu