Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 7 februarie 2012

Diminetile de iarna

Ieri vazui o reclama la o cafea solubila care zicea ca indiferent cum ne incepem dimineata, lenes, nevrotic, isteric, tot avem nevoie de cafeaua lor in rutina zilnica.
Eu zic altceva, trebuie sa ne incepem placut dimineata si asta incepe de seara.
Diminetile din timpul saptamanii, in special cele reci si umede de iarna, cand soarele nu-i nicaieri si mai ca-mi vine sa cred ca a fost inghitit de balaur (imi infranez instinctul de a lua o tigaie si o lingura de lemn pentru a provoca sonor reflexul de regurgitare al fiarei) sunt cele mai urate momente pe care le poate trai cineva. Pentru acest motiv, fac eforturi speciale sa le parfumez si sa le adaug cate-o floricica pe la colturi.

Infrumusetarea diminetii incepe de seara. Astfel ca, inainte de a ma culca, fac un dus fierbinte si parfumat. Visele sunt mai dulci cand mirosi frumos, trust me.
Am pijamale dragute pentru ca, chiar daca sunt celibate, ma vad eu, recte cel mai important public pentru mine.
Evit talk show-urile, sunt mai rele decat filmele de groaza. Daca i-as asculta pe analistii politici dandu-si cu presupusul despre zapada (care a devenit peste noapte un veritabil candidat la ceva) as fi convinsa ca traim in filmul ala cu apocalipsa cu nameti in care new york-ul e napadit de apa care apoi ingheata si toata lumea moare sau arde carti sa se incalzeasca (ce o fi mai rau nici nu stiu).
Apoi, de dimineata, e important ca alarma telefonului sa nu sune precum sirena politiei, un aparat de administrat socuri electrice sau ultima melodie la moda pe care o canta o tanti cu talent muzical dubitabil imbracata in burka si care urmareste un amarat, mai mai ca astept sa scoata coasa de undeva. Poate coasele sunt so last year, poate are coasa wii, who knows.
Deci, melodia sa fie dulce si sa ma trezeasca treptat.
Apoi, e important ca dimineata sa ai timp de chestii, sa nu fii pe fuga, sa trebuiasca sa hapai si apoi sa suferi de indigestie toata ziua.
Totusi, cred ca ingredientul secret al unei dimineti frumoase e muzica, dupa ce ies din casa, am castile in urechi si am muzica speciala pentru a-mi energiza ziua.

Sfatul meu pentru toata lumea e sa ne iubim pe noi insine, sunt atatia altii dornici sa ne spuna ca nu suntem ok, ca i-am dezamagit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu