Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 9 aprilie 2010

Relatia om-natura (cu si despre fiinte denaturate)

http://www.sodahead.com/msbestfriend/?link=ibaf&imgurl=http://playingintraffic.files.wordpress.com/2009/03/washington-dc-cherry-blossoms-jefferson.jpg&q=cherry%2Bblossom

Cand am dus motanul prima data la veterinar, mi s-a atras atentia sa nu denaturez pisica, sa il las sa iasa pe afara, sa il las sa coboare singur din pomi, sa il las sa se razboiasca felin cu alte pisici din zona. Intradevar, este mult mai fericit si mai sanatos decat alt motan tinut in casa, obez, care nici nu se mai recunoaste cand priveste spre altii ca el, de soareci sa nu mai vorbim.
Sa povestesc ce fac eu azi: ud niste pomi plantati inainte de Pasti. Pentru ca piersicii de vie si caisul s-au uscat dupa ce au rodit perioada lor uzuala, i-am inlocuit si am completat locurile altor pomi uscati anterior sau neroditori. Deci am 11 pomi noi care trebuie udati cu aprox 10 l de apa fiecare. Instalatia de sprinklere nu mai functioneaza de mult, nu a mai fost nimeni pe aici sa o repare si sa o ntretina, si trebuie sa car ad labam 110 l de apa pana sus in gradina.
Ce vreau eu sa zic in aceasta minunata poveste e ca ne-am pierdut obiceiurile bune, am uitat ca trebuie sa mai facem si munca fizica, am uitat cum e sa mananci ce cultivi, am uitat ce sanatos e sa mai iesi si la soare(acum e innorat, but that`s besides the point). Suntem niste pisici denaturate, nefericite si obeze.
Se uita lumea la mine ca vitelu la poarta noua cand imi iesprim parerea ca, daca nu mergi la sapa, slanina nu e tocmai indicata, sau ca hemoroizii sunt cauati de sedentarism, sau ca daca vrei sa slabesti, fa sport si nu mai manca, pastilele de slabit si vaietele ajuta doar intr-o foarte mica masura.

Am de gand sa cultiv rosii, morcovi si patrunjel, fasole verde la Cluj, numai asa, sa stiu eu ca in caz de catastrofa mondiala am un plan de rezerva si, in zilele in care nu ma duc la sala pot sa work ut in propria mea gradina. Si sa nu mai povestim de legumele bio, voi sti exact cum au crescut legumele mele.
Si mai vreau sa plantez la Cluj un cires, because I just love those si cel de aici tocmai infloreste. Ce bine ar fi sa faca atatea cirese cate flori are :P.

Asa ca, m-am transformat in Dr. Greentumb, ii las pe altii sa mulga vaci pe facebook, I am the real deal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu