Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 1 aprilie 2010

Hoarders.Sunt printre noi


http://farm4.static.flickr.com/3193/3100858210_db2a8284e5.jpg


Acu cativa ani am vazut ce credeam atunci ca e o exagerare uriasa si foarte caraghios, la Oprah(o da, toate suntem peggy bundy on the inside) niste tanti americance care pareau sanatoase psihic si care aveau casele complet ocupate de junk pe care il cumparasera compulsiv. Ma gandeam, Aw Gawd! cum sa te plangi cand, tu, om matur, cu discernamant, cheltui gramezi de bani, ca stim ca nimic nu e gratis si, in cantitatile in care cumparau madamele... tot ce pot sa zic e ca fie aveau soti muncitori, fie jefuisera banci.

No, sa revenim la prezent si la mine, pentru ca, nu-i asa, eu sunt centrul universului mwhahaha!
Observ pe zi ce trece ca am comportament de hoarder. Cand sunt reduceri la Accessorize sunt in stare sa-mi amanetez un rinichi pentru a achizitiona toloangele visurilor mele. Acum am fantezii cu 3 perechi de pantofi, de fap sandale, balerini si peeptoes de la aldo, o pereche de platforme de la mango si o rochie de la debenhams, o iera sa uit de a patra pereche de pantofi/peeptoes de la aldo. I am a sad sad girl. In plus, azi am in plan sa cheltui niste bani care nu sunt ai mei (iinca, it`s not like i`m stealing) pentru un telefon mai destept ca mine. Mi-a luat un an sa iau decizia, dar problema mea cu riscurile si cu zona de siguranta e ceva ce are nevoie de un tratat de psihiatrie, nu poate fi tratata sumar ca o paranteza la problema mea cu adunarea lucrurilor.

Am cam 30 de perechi de pantofi de vara. Toti sunt frumosi si au fost scumpi, cheltui ca un om nebun sume imense. De ce nu pot fi fata neinteresata de moda care are o pereche de pantofi negri pe care ii poarta la orice. Apropo, imi aduc aminte de pantofii mei negri: o pereche de la ecco, cu peeptoe si fundita <3, o pereche de la musette din lac, decupati pe laterale si cu toc inalt inalt, o pereche de la bronx, piele mata, peeptoe, toc gros, o pereche marca neidentificata, lac, gauriti, dacupati in spate fooarte comozi, o pereche musette, toc mediu, fundita. Si nu pun la socoteala balerinii, ca aia nu mi-s asa de dragi. O, am uitat alta pereche cu toc mediu, maro. Astia sunt pantofii mei negri, o am uitat o alta pereche cu platforma de la aldo, I adore those. Alte categorii sunt crem, albi, ,maro, aurii, rosii, roz(o singura pereche, roz pal cu fundita neagra de la musette, nu sunt pitzipongesti).
Can u see my problemz, internet? Tot asa am o colectie huuuuge de genti scumpe by the way, de bijuterii de argint, de tzoloange frrrumoase, de farduri si produse de infrumusetare. Le folosesc pe toate, ar fi nedrept sa neglijez o pereche de pantofi sau o geanta, ca nu e vina lor, dar nu sun miriapod si tot trece primavara fara a purta opereche de pantofi si it breaks my heart.

So, I`ve made a pact with myself, no more shoes, bags, jewelry, makeup. Sa vedem cum va fi afectat bugetul meu de acest program draconic.

Ps. daca mi le face cineva cadou, nu se pune :), ca doar nu suntem salbatici sa refuzam daruri oferite cu dragoste. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu