Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 6 februarie 2010

Dark times

Si nu numai pentru ca afara ninge si bate un vant urlator care intra pe sub termopanele nemtesti... Poate ca starea mea e cumva legata de aparitia soarelui si de cerul senin, poate ca sunt un extraterestru precum cei din man in black a caror tristeti afecteaza vremea... nu stiu, doar ca afara e viscol crunt si eu nu vreau sa ies in el.

Un pisic adolescent negru cu alb doarme zgribulit pe balansoarul meu. Am lasat pernele vechi afara sa ofere refugiu necajitilor. Am lasat si usa de la garaj intredeschisa si un culcus, dar pisicile nu intra, prefera balansoarul chiar si in vantul si ninsoarea de azi. I-am dus un crenvusti si iaurt... I-as adopta pe toti, imi sunt mai dragi decat oamenii, clar! Poate sunt o sociopata afterall...

Stiu doar ca viata unui pisic zgribulit e mai pretioasa decat orice posesiune materiala. Obiectele pot fi refacute, dar viata nu o putem recrea.

I`m depressed si se vede

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu