Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 20 octombrie 2015

cu narcisism asta avant inainte! despre ce mai fac eu

pentru ca nu exista un moment mai bun sa iti analizezi alegerile, viata, universul decat cand ai un atac de panica sanatos cu 3 zile inainte de un examen, astea sunt concluziile la care am ajuns, pe langa o analiza crunta a faptului ca nu am invatat cat puteam, ca nu mi-am dorit victoria suficient si CA COntabilitatea ii curva

- am luat 100 de decizii marunte pentru ca trebuia. fiecare in parte nu avea nici o valoare, dar toate impreuna sunt ca un manelist, mustind de (ceva) valoare si imi impacteaza (am citit prea multe studii de fezabilitate) viata. poate ca un compromis de azi imi face ziua mai lina dar cateodata am impresia ca incep sa devina un mod de viata. acum e unul dintre momentele in care ma autocorectez si ma readuc pe linia predefinita.

- am uitat sa-mi mai setez scopuri profesionale concrete, m-am lasat purtata pe aripi de vant, am plutit intr-o ciorbita calduta si usor acrita si acum plang in varful patului. pentru ca ii destul de greu sa iti biciuiesti credibil creierul sa absoarba fortat (si aici imi vin comparatii absolut dezgustatoare inclusiv pentru umorul meu idiot de autobaza). scopuri contrete motiveaza mana cu biciul si creierul si tot. futu-i!

- macar o sa dorm intr-un hotel fain si poate, poate.

asta ii vaicareala unui fost copil de 10 la scoala care era in culmea anxietatii cand era in pericol sa ia sub 10 si acum, in viata reala, se simte blocat de ideea ca nu va lua un amarat de 7, nici nu mai vorbim de 10.

hai ca mai am de plans si de pus cenusa in cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu