Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 12 ianuarie 2012

Azi sunt creativa

Si nu, nu ma refer la faptul ca am scris un roman fluviu pentru a argumenta cererile nebunesti si a face sa para sanatos psihic un nene care nu e si stie si judecatoarea ca nu e, am prezentat realitatea atat de nuantat in favoarea mea si a clientului si atat de convingator incat aproape ca m-am convins si pe mine.

Ma refer la faptul ca imi vin idei in afara jobului.
Poate ca are legatura cu faptul ca am inceput ziua cu muzica super si voiam sa dansez pana la tribunal, poate pentru ca ma simt delicios de libera si usoara zilele astea si stiu ca pot cuceri lumea, poate pentru ca am reusit sa fac prajituri de sarbatori. Vreau o rochie rosie by my design, imi imaginez dantele si spatele gol, there`s a painting haunting my dreams pe care trebuie s-o eliberez pe hartie.
Poate a venit la mine primavara prematur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu